Opgaven er besat

Førende udbyder af emballage til den pharmaceutiske industri

Virksomheden er en førende udbyder af emballage til den pharmaceutiske industri med produktion og salg fordelt i Europa og USA. Virksomhedens værdiskabelse og primære kundeløfte er at levere emballage i en høj og konsistent kvalitet direkte til kundernes pakkelinjer indenfor 24-48 timer. Kundeløftet er en markant gamechanger i branchen og kan efterleves fordi en væsentlig del af virksomhedens værdiskabelse hos kunderne skabes igennem et effektivt og innovativt workflow.

Selskabet har fået en kapitalfond i ejerkredsen for at styrke den internationale vækstrejse. I den forbindelse søger selskabet en stærk Interim vicedirektør til at lede og vækste selskabet og som har interesse i på sigt at blive en permanent del af selskabet.

Vicedirektøren bliver ansvarlig for alle driftsaktiviteter både i DK og udlandet, samt ledelse af organisationen. Vicedirektøren skal ligeledes repræsentere selskabet selvstændigt i kundesammenhæng.

Organisationen er flad og operere i en særdeles travl, dynamisk og udfordrende hverdag. Vicedirektøren skal sammen med Adm. Direktør (ejer) og CFO udgøre en stærk ledelse der kan indfri forventningerne og potentialet på 3-5 års sigte.

Opgaver og ansvar

Primære ansvarsområder vil være:

  • Planlægning og prioritering i forbindelse med produktion og leverancer.
  • Ansvar for at nye kunde-opgaver leveres effektivt og tilfredsstillende.
  • Sikre effektivitet, struktur og skalerbarhed af operationen og leverancesystemet.
  • Lede, udvikle og opbygge organisationen så den kan følge med væksten.
  • Fastholde agilitet og entreprenant kultur uden at gå på kompromis med kvalitet og leverancesikkerhed overfor kunderne.
  • Sikre at der er sammenhæng og koordination mellem de kommercielle og produktionsrelaterede aktiviteter.
  • Løbende involvering af, og kommunikation med, de forskellige funktioner og forsyningsled med henblik på kort og mellemlang planlægning.

 

Opgaver og KPI´er

  • Gennem synlig og tilstedeværende ledelse sikre motivation og involvering af organisationen og dens leverandører.
  • Løbende dialog og koordination med selskabets direktør som er kommercielt ansvarlig.
  • Løbende dialog, koordinering, forhandling og styring af underleverandører og selskabets produktionsenheder.
  • Videreudvikle interne processer, procedurer og forretningssystemer – herunder implementering af nyt ERP system.
  • Effektivisere processer som tilsikrer skalerbarhed af det interne forretnings- og leverancesystem.
  • Træffe væsentlige beslutninger vedrørende prioritering af kundeleverancer.
  • Identificere og opbygge nye fabrikker i samspil med selskabets direktør.

Der er tale om en opgave med megen variation, stort potentiale og høj hastighed. Opgaven kræver ledelse, prioritering, struktur, teknik indsigt, beslutningskraft og en høj grad af selvstændighed.

Fakta

  • Ansøgningsfrist: 13/08/2018
  • Sted: Sjælland
  • Periode: 6 mdr.
  • Øvrigt: Mulighed for fastansættelse

Har denne udfordring din interesse?

Opgaven er besat

Opstartsmøde indenfor 24 timer
Vi leverer mere end du kan forvente
Kompetence og erfaring siden 2003
Internationalt partnerskab
Rette leder på plads indenfor 10 dage